• 0322 290 38 42
  • info@viastore.com.tr
  • Sizlere iMac ürünümü gönderdiğimde kargo ücreti kime ait olacak?
    iMac ürünleri için kargo ücreti tarafınmızdan karşılanmamaktadır.
  • Servis süreciniz ne kadar sürüyor?
    Ortalama servis sürecimiz 9 iş günüdür. Servis yoğunluğuna bağlı olarak bu sürenin altında veya üzerinde de sürebilmektedir.
  • Cihazı elden teslim ettim, servis durumunu nasıl öğrenebilirim?
    Ürünü servis noktamıza bıraktığınızda sizlere verilen servis formunun sağ üst köşesinde yazan kayıt numarasıyla, 0850 304 58 38'den Müşteri Hizmetlerimizi arayarak karşınıza çıkacak Sesli Yanıt Sistemimiz'den veya direkt olarak Müşteri Temsilcimize bağlanarak güncel servis bilgisini öğrenebilirsiniz.
  • Apple Store ile sizin aranızda ne fark var?
    Teknisyenlerimiz Apple tarafından eğitimlidir, servis süreçlerinde orjinal parçalar kullanılır ve Apple garantisi kapsamında hizmet verilir. Yüzyüze teknik destek ve donanım sorunlarının giderilmesini sağlarlar. Alınan sertifikalarla da beklentilerin üzerine çıkma hedeflerini gerçekleştirirler.
  • Teknik servise kargo ile iPhone, iPad, MacBook gönderirken ve göndermeden önce neler yapmalıyım?
    Ürününüzü tarafımıza göndermeden önce yedeklemelerinizi yapmanız, iCloud hesabı içerisindeki iPhone’u Bul’u kapatmanız ve iPhone'unuzu sıfırlamanız gerekmektedir. Ayrıca; TC kimlik numaranızı, iletişim numaranızı, email adresinizi, açık adresinizi ve cihazın sorununu not olarak düşebilirsiniz. Beraberinde herhangi bir aksesuarı göndermenize gerek yoktur. Ürününüzü kutusu ve varsa faturasıyla göndermenizi önermekteyiz. Detaylı bilgi için Müşteri Hizmetleri numaramız 0850 304 58 38'den bilgi alabilirsiniz.